Actie Vakantietas

Met Actie Vakantietas van Kerk in Actie kun je kinderen uit kwetsbare gezinnen in Nederland verrassen met een vakantierugzak vol verrassingen.

Actie Vakantietas

Kinderen uit kwetsbare gezinnen in Nederland kunnen meestal niet op vakantie. Wanneer klasgenootjes erop uit trekken, blijven zij achter. Met Actie Vakantietas kun je hen als gemeente verrassen met een rugzak vol verrassingen voor de zomervakantie. De duurzame tasjes bestel je voor 1 euro per stuk bij Kerk in Actie.

Tassen bestellen

Je kunt duurzame tasjes bestellen bij Kerk in Actie. Deze tasjes zijn gemaakt van gerecycled katoen en gerecycled polyester met trekkoorden en lange draaghengsels. Afmeting van deze tasjes is 38 x 42 cm, kleuren zijn blauw en rood. Deze tasjes kosten 1 euro per stuk.

Stappenplan en tips

• Een plan van aanpak voor de actie Vakantietas vind je hier
  • Tips voor het vullen van de vakantietasjes vind je hier (en rechts bij downloads).

Meer informatie

Op protestantsekerk.nl/armoede is meer informatie te vinden over wat de Protestantse Kerk en Kerk in Actie doen voor kinderen in armoede én lees je inspirerende verhalen over hoe protestantse gemeenten zich inzetten voor mensen in armoede.