Bazaar voor Fryslan foar Rwanda

In oktober 2018 ging Fryslan foar Rwanda in Kootstertille van start met een bazaar, georganiseerd door drie enthousiaste vrouwen van de kerk.

De bazaar leverde een mooie opbrengst op van bijna 3300 euro, die overhandigd werd aan Kerk in Actie consulent Evelien Vrolijk. Gemeenteleden en dorpsbewoners zijn actief geweest voor Rwanda en hebben via allerlei kanalen gehoord over het Rwandese doel waar het geld aan besteed wordt. Een mooie start van de band, die langzaam opgebouwd wordt tussen het groene bergachtige Rwanda en het groene waterrijke Friesland!

Namens de Rwandese partners: bedankt, Kloostertille!