Stavoren in actie voor Rwanda

Op een mooie zaterdag in mei stelden een flink aantal huizen in Stavoren hun garage, schuur of tuin open voor de 'garage sale', een dorpsinitiatief. Ook de kerk in Stavoren haakt graag aan bij deze activiteit. De kerk is open voor wie zin een moment van rust of bezinning zoekt én er worden allerlei producten verkocht.

De opbrengst voor de producten die verkocht worden, is bestemd voor Rwanda. Gemeenteleen verkopen koffie en thee. Iemand heeft een taart
gebakken. Een ander verkoopt zelfgemaakte kaarten en jam. En natuurlijk worden er ook flyers uitgedeeld over het Rwanda-project van Kerk in Actie, dat Stavoren steunt. De opbrengst voor Rwanda is 110 euro.

Dominee Aafke Nicolai van de Protestantse Kerk van Stavoren en Hindeloopen omschrijft het als "Een mooi begin. Een kleine spontane actie, die naar meer smaakt"

Bedankt voor jullie inzet en bijdrage, Stavoren!