Wat kun je doen tegen armoede? Je hoort het op de Kerk in Actiedagen

Armoede: hoe kom je het op het spoor, wat kun je ertegen doen en met wie kun je dan samenwerken? Op de Kerk in Actiedagen op 11 november in Apeldoorn en 25 november in Gouda hoor je er alles over.

Armoede is een toenemend probleem in Nederland en daarom een belangrijk thema voor diakenen. Op de Kerk in Actiedagen (voorheen LDD) is er dan ook veel aandacht voor dit onderwerp. Er is een werksessie met een deskundige en je hoort alles over de armoedecampagne van Kerk in Actie. Ook zijn er praktijkvoorbeelden. Geef je snel op voor een van de twee dagen en neem ook gerust andere geïnteresseerden uit je gemeente mee.

Keuzeprogramma

Natuurlijk is er ook meer. Naast een plenaire start met een viering en muziek met Hanna Rijken, is er een keuzeprogramma met een ruim aanbod aan workshops, inspiratiesessies en kleine excursies. Vluchtelingen, duurzaamheid, werelddiaconaat, het komt allemaal aan bod.De dag wordt ook weer plenair afgesloten.

Zowel de locatie in Apeldoorn als in Gouda is per auto en OV goed te bereiken. Van harte welkom! Kijk voor meer info en aanmelden op kerkinactie.nl/kerkinactiedag

Meld je aan voor (een van) de Kerk in Actiedagen