Materialen bestellen Kerk in Actie

Let op: de producten dienen direct afgerekend te worden via iDEAL.

Ga naar het bestelformulier van Kerk in Actie

Actielanden

Voor de actielanden zijn er minimagazines en posters beschikbaar. De minimagazines kunnen uitgedeeld worden aan gemeenteleden. De posters kunnen opgehangen worden in de kerk.

Inleverpunt voedselbank

Voor inleverpunten van de voedselbank zijn er posters, flyers en dozen beschikbaar. De posters kunnen in de buurt worden opgehangen. De flyers zijn geschikt om in de buurt bekend te maken dat je voedsel voor de voedselbank in deze kerk kunt inleveren. De dozen zijn geschikt voor het verzamelen van voedsel.

Collectemateriaal

In het collecterooster staan alle collecten overzichtelijk op een rijtje. Daarnaast is het mogelijk om per collecte materiaal te downloaden

Rainbow

De duif Rainbow helpt kinderen in de gemeente om diaconaal bewust te worden. Bestel de kleine rainbow voor de kindernevendienst en de grote rainbow als voorbeeld-duif voor de hele gemeente. Rainbow hangt ook samen met de actielanden.

Postzegelinzamelpakket

Heb jij oude ansichten, geboortekaartjes of postzegels? Lever ze in bij de Protestantse Kerk! Vrijwilligers sorteren en verhandelen ze via verkoopadressen en (inter)nationale beurzen. Dat brengt ieder jaar veel geld op voor het zendingswerk van Kerk in Actie en GZB.