Oproep: Het vakantiebureau zoekt (zorg)vrijwilligers

Wil je vrijwilligerswerk doen én ben of was je werkzaam als verpleegkundige of verzorgende? Dan is Het vakantiebureau - partner van Kerk in Actie - op zoek naar jou! Voor meerdere vakantieweken in 2023 is Het vakantiebureau dringend op zoek naar zorgvrijwilligers.

Verpleegkundigen met of zonder BIG-registratie, verzorgenden IG, verpleegkundigen en verzorgenden niveau 3 of niveau 2 zijn zeer welkom! Ook is er een grote vraag naar zorgvrijwilligers die nachtzorg kunnen verlenen in de vakantieweken.

Week vol warmte en aandacht

Diaconale vakanties van Het vakantiebureau zijn van onschatbare waarde. Jaarlijks genieten ongeveer 2500 mensen die niet meer gemakkelijk zelf op vakantie kunnen van een week vol warmte, aandacht en gezelligheid. Dit zijn meestal ouderen en mensen die zorg of begeleiding nodig hebben. Deze vakantieweken zijn niet mogelijk zonder de hulp van (zorg)vrijwilligers die belangeloos een vakantie begeleiden en de gasten een onbezorgde vakantieweek bieden.

Meld je aan

Ken jij iemand in je kerk die bovenstaand vrijwilligerswerk wel zou willen doen, of ben jij degene die Het vakantiebureau zoekt? Deel dit bericht in je gemeente en/of ga (zelf) mee met een vakantieweek, en ervaar de bijzondere sfeer tussen de vrijwilligers en de vakantiegasten.

Meer informatie en aanmelden: https://hetvakantiebureau.nl/vrijwilligerswerk/

Lees ook:

Diaconale vakantieweken zijn van onschatbare waarde. Jaarlijks genieten ruim 2700 mensen die niet meer gemakkelijk zelf op vakantie kunnen van een week vol warmte, aandacht en gezelligheid.