Onderwerp

Coördinatorenpagina huis-aan-huiscollecte

Op deze pagina vind je alle relevante informatie voor het organiseren van de landelijke huis-aan-huiscollecte van Kerk in Actie.

Coördinatorenpagina huis-aan-huiscollecte

Direct inloggen CollecteKracht

In dit online programma staan de collectanten in jouw gebied, bestel je de collectematerialen en vul je de busopbrengst in. Je ontvangt een wachtwoord voor het online programma CollecteKracht. Ben je al coördinator? Dan kun je inloggen met je huidige wachtwoord. De vernieuwde online handleiding voor CollecteKracht staat vanaf eind augustus op deze website. Je wordt hierover geïnformeerd via een collecte-update.

Bij de materialen op deze pagina vind je ook een persbericht voor lokale media en advertenties in diverse formaten. Deze kun je gebruiken voor de promotie van de collecte in je kerk of in je lokale krant.

Coördinatorenavonden

In september organiseert Kerk in Actie drie avonden in de regio voor coördinatoren van de huis-aan-huiscollecte. Het zijn avonden vol ontmoeting, informatie en inspiratie. Je hoort meer over het collectedoel, je krijgt meer informatie over het organiseren van de collecte en er is volop gelegenheid om vragen te stellen aan het collecteteam en voor het uitwisselen van tips en tops met medecoördinatoren.

Meer informatie en aanmelden

Collecte 2024

In 2024 is de opbrengst van de landelijke huis-aan-huiscollecte bestemd voor kinderen in Oekraïne. Kerk in Actie wil hun veiligheid, stabiliteit en psychosociale ondersteuning bieden. Dat doen we met opvangplekken om warm te blijven, met voedsel- en zadenpakketten om toch eten op tafel te hebben, met psychosociale hulp om mentaal gezond te blijven en met veilige speelplekken waar kinderen kind kunnen zijn.

Lees meer over de noodhulp van Kerk in Actie in Oekraïne

Contact opnemen

Voor alle vragen over de huis-aan-huiscollecte en het programma CollecteKracht kun je mailen naar collecte@kerkinactie.nl of bellen naar 030-8801701.

Veelgestelde vragen