Coördinatorenavond Kerk in Actie in de regio

Coördinatorenavond Apeldoorn

Op dinsdag 24 september organiseert Kerk in Actie een coördinatorenavond in de regio voor coördinatoren van de huis-aan-huiscollecte. Het wordt een avond vol ontmoeting, informatie en inspiratie. Je hoort meer over het collectedoel, je krijgt meer informatie over het organiseren van de collecte en er is volop gelegenheid om vragen te stellen aan het collecteteam en voor het uitwisselen van tips en tops met medecoördinatoren.

De avond wordt gehouden in de Jachtlaankerk in Apeldoorn, start om 20.00 uur en duurt tot ongeveer 21.30 uur. Een paar dagen van tevoren ontvang je meer informatie via e-mail.

Aanmelden voor de coördinatorenavond kan via het onderstaande formulier: