Jonge mensen verbeteren hun landbouwproductie (Myanmar)

in Myanmar

In het Zuidoost-Aziatische land Myanmar helpt Kerk in Actie kwetsbare groepen om op eigen benen te staan. In 10 dorpen verwerken jonge moeders, jongeren tussen de 18 en 35 jaar en slachtoffers van de gewapende conflicten landbouwgewassen tot consumentenproducten.

Ze verbouwen pinda’s om tot olie te verwerken, of gember om te drogen en te verkopen. Hierdoor groeit hun inkomen en kunnen zij een menswaardig bestaan opbouwen. Kerk in Actie ondersteunt hen met trainingen en kleinschalige leningen.

Steun dit werk

Via het programma werelddiaconaat helpt Kerk in Actie kwetsbare groepen in Myanmar. Je kunt dit werk steunen door je bijdrage aan dit programma over te maken op rekening NL89 ABNA 0457 457 457 t.n.v. Kerk in Actie te Utrecht, o.v.v. 'landbouw Myanmar' of doneer online. Hartelijk dank!

Meer weten? Blijf op de hoogte via de nieuwsbrief.