Contact
Mail naar info@kerkinactie.nl of bel (030) 880 14 56.
Wijzigen donatie?
Mail naar donateurs@kerkinactie.nl of bel (030) 880 1338
Adreswijziging doorgeven?
Vul het adreswijzigingsformulier voor donateurs in
Adreswijzigingen van kerkelijke instanties (zoals diaconieën en zwo-groepen) worden automatisch bijgehouden via de ledenadministratie van de plaatselijke kerk.
Adres Kerk in Actie
Postadres: Kerk in Actie, Postbus 456, 3500 AL Utrecht
Bezoekadres: Joseph Haydnlaan 2a, 3533 AE Utrecht
IBAN: NL 89 ABNA 0457 457 457
Klacht over Kerk in Actie?
Kerk in Actie staat altijd open voor feedback en we nemen klachten over ons werk en onze communicatie zeer serieus. Kerk in Actie handelt elke uiting van ongenoegen zo goed mogelijk af. Klachten kunnen gemeld worden via onderstaand klachtenformulier.
Alle klachten worden direct in behandeling genomen door het Contactcentrum van de dienstenorganisatie van de Protestantse Kerk en zo snel mogelijk beantwoord, uiterlijk binnen 14 dagen. Indien de klacht niet binnen deze termijn kan worden afgehandeld zal dit worden teruggekoppeld aan de klager. Van de binnengekomen klachten wordt een registratie bijgehouden.
Afhankelijk van de aard, het onderwerp en de ernst van de klacht, wordt deze doorgestuurd naar de relevante afdeling of het management.
Indien de klager ontevreden is over de wijze waarop de klacht is afgehandeld dan kan hij/zij binnen een periode van 6 weken na ontvangst van de terugkoppeling een beroep doen op het bestuur van de dienstenorganisatie van de Protestantse Kerk.