Regio's in actie

Door als regio in actie te komen, maakt u samen verschil. U kunt samenwerken rond een bepaald thema van Kerk in Actie of rond een specifiek land. Gemeenten in de regio kunnen samen ideeën bedenken, gezamenlijk acties uitvoeren en sprekers uitnodigen.

U merkt dat u er als commissie niet alleen voor staat. Het land of thema dat u steunt komt eerder tot leven. U raakt meer betrokken. Kerk in Actie maakt materiaal op maat en organiseert regioavonden, waarop u elkaar kunt inspireren en motiveren.

Bent u ook geïnteresseerd in een dergelijke samenwerking in uw regio? Vul dan uw gegevens in in het onderstaande formulier. Wij nemen dan zo spoedig mogelijk contact met u op en denken graag met u mee!