Wilbert van Saane

Wilbert van Saane en zijn vrouw Rima van Saane-Nasrallah zijn sinds augustus 2020 door Kerk in Actie uitgezonden naar Libanon. De uitzending wordt ondersteund door de Gereformeerde Zendingsbond (GZB). Wilbert en Rima wonen en werken al geruime tijd in Libanon, samen met hun kinderen Christina en Pieter.

Wilbert doceert systematische theologie en missiologie aan de Near East School of Theology (NEST). Ook is hij pastor voor NEST-studenten en organiseert kapelvieringen en retraites voor studenten en staf. Daarnaast heeft Wilbert een coördinerende rol in de programma's die NEST aanbiedt voor buitenlandse predikanten in kennismaking met het Arabisch christendom.

Helpt u mee deze uitzending mogelijk te blijven maken? Maak dan uw bijdrage over op NL 89 ABNA 0457 457 457 onder vermelding van 'Van Saane in Libanon'. Hartelijk dank!

Waarbij Wilbert van Saane betrokken is

van Wilbert van Saane

Blijf op de hoogte van het werk van Wilbert van Saane en andere projecten van Kerk in Actie