Fryslân foar Moldavië

Steeds meer Friese kerken zetten zich in voor Moldavië, het armste land van Europa. Onder de noemer ‘Fryslân foar Moldavië’ gaan gemeenten aan de slag voor eenzame ouderen en kinderen in Moldavië.

Fryslân foar Moldavië

Kom ook in actie voor Moldavië

Sluit je als gemeente ook aan bij Fryslân foar Moldavië. Kerk in Actie levert materiaal en organiseert bijeenkomsten om Friese gemeenten te inspireren. Geef door aan consulent Jannie Boonstra dat je meedoet. Heb je actie gevoerd? Maak dan je bijdrage over op rekening NL89 ABNA 0457 457 457 t.n.v. Kerk in Actie te Utrecht, o.v.v. Fryslân foar Moldavië.

Blijf op de hoogte

Meld je aan voor actieland Moldavië en je ontvangt filmpjes, kerkbladberichten, powerpoints en meer in je e-mailbox.

Meld je aan voor actieland Moldavië

Kom in actie voor Moldavië

In Moldavië wordt al bijna 5000 jaar kwaliteitswijn gemaakt. Via Promoldavië kunt u wijnen en honing Moldavië kopen. Met de aankoop steunt u Kerk in Actie-projecten in Moldavië.

• Fles Merlot, Chardonnay of Rosé € 7,75 (€ 1,50 voor Moldavië)
  • Fles Feteasca Neagra € 10,75 (€ 1,50 voor Moldavië)
  • Pot honing 940 gram: € 14,95 (€ 2,50 voor Moldavië)
  • Pot honing 490 gram: € 8,25 (€ 1,50 voor Moldavië)

Bestel via promoldavie.nl en zet aan het eind van de bestelprocedure in het opmerkingenveld: Kerk in Actie. Als zwo-commissie of diaconie een wijnproeverij of -actie organiseren, avondmaalswijn of honing verkopen? Neem contact op met Promoldavië via 06-15356391 of via de website voor de mogelijkheden.