Samen in actie met Indonesië

Indonesië: kerk die interreligieus bouwt aan vrede en duurzaamheid

Kom  in actie voor Indonesië en laat je inspireren door de kerk in dit land. Indonesië kent een lange traditie van interreligieus samenleven. Indonesische kerken willen, waar mogelijk samen met moslims en andere groepen werken aan vrede, recht en duurzaamheid, bijvoorbeeld aan het gezamenlijk bestrijden van de ecologische crisis. Kom daarom in actie en steun het werk van deze kerken.

De materialen van Indonesië zijn in de zomer van 2024 klaar. Wil je meedoen? Meld je aan via je Kerk in Actie consulent. Dan krijg je automatisch allerlei materialen die je kunt gebruiken om tijdens de kerkdienst aandacht te vragen voor het werk van kerken en organisaties in Indonesië. Samen zijn we kerk, in Nederland en in Indonesië.