Onderwerp

Samen in actie met Libanon en Syrië

Libanon & Syrië: kerk te midden van vluchtelingen en uitzichtloosheid

Kom in actie voor Libanon en Syrië. Een land dat er politiek en economisch slecht voor staat. Waar de middenklasse tot armoede is vervallen. Een land met het hoogste percentage christenen in het Midden-Oosten, waar kerken vergrijzen doordat jongeren wegtrekken. Kerken en christelijke organisaties doen er alles aan om in een tijd van grote crises, bakens van hoop te zijn. Kom in actie en steun hen daarbij.

Aanmelden nieuwsbrief Libanon

Door de onzekere situatie in het Midden-Oosten is het nu niet mogelijk om communicatiematerialen op te halen. Het is daarom nog niet duidelijk wanneer de actielandmaterialen voor Libanon en Syrië klaar zijn. Je kunt je wel aanmelden voor de speciale nieuwsbrief. Daarmee ontvang je tweemaandelijks informatie over de actuele situatie in de Libanon en de projecten die Kerk in Actie er steunt. Vul het onderstaande formulier in en je ontvangt de nieuwsbrieven in je mailbox.

Heb je vragen? Meld het aan je Kerk in Actie-consulent.

Samen zijn we kerk, in Nederland, in Libanon en in Syrië.

Projecten